Na hlavný obsah

Slovákov lákajú povianočné výpredaje. Nákupné centrá očakávajú podobný nápor ako pred Vianocami

Obchody ponúkajú výrazné zľavy.

Ilustračná snímka - výklad obchodu s nápisom mínus 50 percent
Ilustračná snímka - výpredaje. Foto: RTVS

Povianočné výpredaje oblečenia, elektroniky, kozmetiky ale aj potravín. Zľavy po krátkej vianočnej odmlke opäť prilákali do nákupných centier mnoho kupujúcich. V najnavštevovanejšom nákupnom centre na Slovensku štáb STVR stretol podobný počet návštevníkov ako pred Vianocami.

Obdobie pred sviatkami je tradične najsilnejšou obchodnou sezónou. Vedenie jedného z nákupných centier v Bratislave hlási, že prekročili hranicu 75-tisíc návštevníkov denne, čo je oproti vlaňajšku 14-percentný nárast. Podobne silné by malo byť aj povianočné obdobie.

„Obchody aktuálne ponúkajú výrazné povianočné zľavy a výpredaje, ktoré sú pre zákazníkov mimoriadne zaujímavé. Ide najmä o oblečenie, elektroniku, kozmetiku, ale aj potraviny,” objasňuje hovorkyňa OC Nivy Beáta Móriová.

Povianočným výpredajom sa v Správach venovala redaktorka Barbora Žiačiková:

Ľudom sa minuli zásoby potravín, boli vymeniť darčeky, ale najviac z nich prilákali povianočné zľavy a výpredaje. Kým v minulosti niektorí obchodníci umelo zvyšovali cenu a potom z nej vypočítali zľavu, od leta už vďaka Zákonu o ochrane spotrebiteľa takéto praktiky nehrozia. Zľavy sú preto ešte lákavejšie.

„Zľavy sú väčšinou okolo 50 percent, na už skoro 80 percentách celej prevádzky, takže dosť. Najviac väčšinou doplnky a spodná bielizeň, aj kabáty,“ hovorí visual merchandiser v Reserved Nina.

Mnoho ľudí si prišlo nakúpiť za darčekové karty. Nákupné centrá aj tento rok vo veľkom zaznamenali tento spôsob obdarovania blízkeho.

Moje odložené články

    Viac

    Najčítanejšie

    Nové v rubrike Ekonomika