Cestujúcich leteckej spoločnosti Ryanair od pondelka (3. 11.) čakajú zmeny pri odbavovaní. Namiesto vytlačených palubných lístkov budú musieť predložiť digitálny palubný lístok v aplikácii spoločnosti. Vo štvrtok (30. 10.) o tom informoval portál Sky News.
Podľa leteckej spoločnosti už tento systém využíva zhruba 80 percent z 200 miliónov cestujúcich. Chce tak ušetriť vyše 300 ton papierového odpadu ročne a zjednodušiť zákazníkom proces palubnej kontroly.
Ryanair zároveň uisťuje, že v prípade, ak by sa cestujúcemu vybil mobilný telefón, zamestnanci spoločnosti budú k dispozícii, aby pomohli na bráne.
„Ak sa cestujúci dostaví na letisko, ale neprebehlo online odbavenie, tzv. online check-in, bude povinný zaplatiť letiskový poplatok,“ priblížila spoločnosť na svojom webe.
