Na hlavný obsah

Slovákov lákajú povianočné výpredaje. Nákupné centrá očakávajú podobný nápor ako pred Vianocami

Obchody ponúkajú výrazné zľavy.

Slovákov lákajú povianočné výpredaje. Nákupné centrá očakávajú podobný nápor ako pred Vianocami
Ilustračná snímka - výpredaje. Foto: RTVS

Povianočné výpredaje oblečenia, elektroniky, kozmetiky ale aj potravín. Zľavy po krátkej vianočnej odmlke opäť prilákali do nákupných centier mnoho kupujúcich. V najnavštevovanejšom nákupnom centre na Slovensku štáb STVR stretol podobný počet návštevníkov ako pred Vianocami.

Obdobie pred sviatkami je tradične najsilnejšou obchodnou sezónou. Vedenie jedného z nákupných centier v Bratislave hlási, že prekročili hranicu 75-tisíc návštevníkov denne, čo je oproti vlaňajšku 14-percentný nárast. Podobne silné by malo byť aj povianočné obdobie.

„Obchody aktuálne ponúkajú výrazné povianočné zľavy a výpredaje, ktoré sú pre zákazníkov mimoriadne zaujímavé. Ide najmä o oblečenie, elektroniku, kozmetiku, ale aj potraviny,” objasňuje hovorkyňa OC Nivy Beáta Móriová.

Povianočným výpredajom sa v Správach venovala redaktorka Barbora Žiačiková:

Ľudom sa minuli zásoby potravín, boli vymeniť darčeky, ale najviac z nich prilákali povianočné zľavy a výpredaje. Kým v minulosti niektorí obchodníci umelo zvyšovali cenu a potom z nej vypočítali zľavu, od leta už vďaka Zákonu o ochrane spotrebiteľa takéto praktiky nehrozia. Zľavy sú preto ešte lákavejšie.

„Zľavy sú väčšinou okolo 50 percent, na už skoro 80 percentách celej prevádzky, takže dosť. Najviac väčšinou doplnky a spodná bielizeň, aj kabáty,“ hovorí visual merchandiser v Reserved Nina.

Mnoho ľudí si prišlo nakúpiť za darčekové karty. Nákupné centrá aj tento rok vo veľkom zaznamenali tento spôsob obdarovania blízkeho.

Moje odložené články

    Viac

    Najčítanejšie

    Nové v rubrike Ekonomika